دانلود بازی Heroes And Castles 2 برای اندروید


بازی حماسی و بسیار زیبای Heroes and Castles 2

قسمت دوم از سری بازی های Heroes and Castles

محصولی از شرکت Foursaken Media

Heroes and Castles 2 عنوان دومین قسمت از سری بازی های قهرمانان و قلعه ها می باشد که بعد از موفقیت نسبی قسمت اول تولید و عرضه شده است. اگرچه نسخه قبلی با دانلود بسیار زیاد و رضایت کاربران رو به رو شده بود، اما نقدهای زیادی نیز به این بازی صورت گرفت. از جمله گیم پلی نه چندان حرفه ای و گرافیک معمولی … حالا در Heroes and Castles 2 همان المان های فوق العاده قسمت اول را می بینیم البته با برطرف شدن مشکلات قبلی! گرافیک به شدت افزایش پیدا کرده و گیم پلی بازی تا حد خیلی زیادی بهینه شده است. با ما در معرفی این بازی همراه شوید

ویژگی ها :

  • گرافیک بسیار مناسب (پیشرفت چشم گیر نسبت به نسخه قبلی)
  • گیم پلی جذاب و سرگرم کننده در سبک اکشن ، استراتژی و نقش آفرینی (RPG)
  • دارای خط داستانی گیرا و حماسی
  • وجود شخصیت های مختلف
  • امکان شخصی سازی و مدیریت کاراکترها
  • قابلیت ایجاد ارتش های عظیم و رهبری آن ها
  • توانایی ساخت قلعه و ارتقاء آن
  • دارای بخش Campaign و Multiplayer
  • وجود طیف وسیعی از دشمنان از جمله Undead, Orcs, Goblins, Ghouls, Spiders, Trolls, Catapults, Mummies و …

بازی Heroes and Castles 2

Heroes and Castles 2 را می توان ادامه بازی Heroes and Castles دانست. داستان بازی در قسمت قبل تقریباً نا تمام به پایان رسید. در ظاهر پیروزی از آن انسان ها و الف ها بود اما در قسمت دوم یعنی بازی Heroes and Castles 2 نیروهای اهریمنی دشمن ده ها برابر قدرتمند تر از پیش شده اند. در این بازی، شما همچنان در نقش شوالیه قهرمان سرزمین خودتان هستید. بعد از چندین ماه جنگ و خون ریزی، درست زمانی که فکر می کنید پیروز میدان شده اید در دور دست ها لشکر عظیمی از دشمنان به سمت قلعه های شما روانه شده اند.

شما مقدار زیادی از یارانتان را از دست داده اید و با اندک یاران باقی مانده خود نمی توانید مقاومت کنید. به خصوص که دشمن پس از شکست اولیه، اقدام به جمع آوری صد ها هزار شیطان کرده است. ارتش دشمن بیش از پیش مستحکم شده و کار شما سخت تر خواهد بود. اما در Heroes and Castles 2 شما تنها نخواهید بود… Dwarfs, Elves, Archers, Pikemen, Giants, Knights, Catapults, Mage در کنار شما حضور دارند. اگرچه حضور آن ها کمک بزرگی برای شما خواهد بود، اما این کمک کافی نیست و ارتش دشمن همچنان به سمت دروازه های شما می تازد. شمشیر افتخار خود را آماده کنید و برای غرور و سرزمین خود بجنگید!

قابلیت های گیم پلی

در بازی Heroes and Castles 2 قابلیت های زیادی از جمله وجود سلاح های مختلف، توانایی شخصی سازی کاراکترها، قابلیت ساخت قلعه، تجهیز و ارتقای آن و … وجود دارند. یکی از موارد لازم برای پیروزی در مقابل دشمنان داشتن قوه استراتژی می باشد. سبک بازی استراتژی و Action-RPG می باشد. در واقع این تلفیق سبک ها به هر چه جذاب تر شدن بازی کمک کرده است.

در مقایسه Heroes and Castles 2 با Heroes and Castles باید گفت که گرافیک بازی به مراتب بهتر شده و گیم پلی آن بهبود زیادی پیدا کرده است. امکان انجام حرکات بیشتر با دکمه های مجازی بیشتر فراهم شده و امکانات مربوط به ارتقای قلعه گسترده تر شده است.

تصاویری از محیط بازی:


دانلود نسخه مود شده(فایل نصبی)

دانلود دیتای نسخه (مود شده)

دانلود نسخه معمولی(فایل نصبی)

دانلود دیتای نسخه(معمولی)